۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

سخته توصيف كردن حس و حالي كه دارم .اينكه چقدر خوشحالم.اينكه چقدر الان دلم ميخواد كسي رو كه كيلومترها ازم دوره محكم بغل كنم و صدبار ببوسمش. دوست دارم آنقدر محكم بغلش كنم كه ضربان قلبش را روي سينه ام احساس كنم. دوست دارم دستشو بگيرم بريم جايي كه هميشه كنارش مينشستم و حرف ميزديم-حرف هايي كه براي هيچ كس نميگفت -هيچي نگيم حتي بهم نگاه نكنيم ........

ديدن چند تا عكس خانوادگي تو فيس بوك عاديه. عاديه ببيني زير عكسي نوشته خواهرم.اما وقتي كه اون عكس ها براي دوست عزيز من باشه خيلي فرق داره.خيلي. ببيني كه ده تا عكس گذاشته . عكس ها رو صد بار ببيني و فكوس كني رو لبخنداش كه چقدر زندست. كه دست انداخته دور گردن خواهرش. خواهري كه آرزوي داشتنشو داشت.هميشه با حسرت به من ميگفت خوش به حالت كه خواهر داري!هيچ وقت بهش نميگفتم خوب تو هم داري؟آخه چه خواهري وقتي يه بار نديده بوديش، صداشو نشنيده بودي!وقتي ميدونستم چه حسي نسبت به اون داره، وقتي بهش حق ميدادم، سعي نميكردم نظرشو عوض كنم.

برام نوشتي" آدما عوض ميشند،تصميم گرفتم كه ديگه خشمگين نباشم ، آدما رو دوست داشته باشم. شايد از زماني كه بابام مريض شد. شايد نميدونم ميخواهم بگم من دختر مامان ام ، كه مثل كوه قوي و مثل دريا مهربون بود.شايد من بزرگ شدم"

خوشحالم كه روحت آنقدر بزرگ شده كه ميتوني ببخشي ، ميتوني دوست داشته باشي كسايي رو كه در حقت بدي كردند، در آغوش بگيريشون و بخندي، بخندي، بخندي....






۳ نظر:

  1. سلام:D
    خواستم بگم قالب جدیدت خیلی خوکشله
    همیشه میخونمت.دوستت دارم:-*

    پاسخحذف
  2. سلام الی نازنینم............
    عجب عکس زیبایی گذاشتی سر در اینجا........
    خوش به حال این دوستت که کسی هم چون تو دوستش داره این همه..............

    پاسخحذف
  3. سلام.
    چقدر خوب شد که قالبت رو عوض کردی ، خردادی ها تنوع طلبن !
    واقعا روح بزرگی میخواهد که آدم بتونه بعضی از آدما رو ببخشه. من هنوز کسایی هستن که نتونستم ببخشمشون ، چون اونها هم نه تنها از کاراشون پشیمون نیستن ، بلکه اگه یه فرصتی هم گیرشون بیاد بدترین ها رو به سرم میارن.

    پاسخحذف