۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

آخرين در 88

سال نو به زودي از راه ميرسه. من برگشتم به شهرم . كنار خانواده، كساني كه دوستشون دارم. برگشتم جايي كه اساسي ترين دوران زندگي يعني بچگي ام رو گذروندم. خيلي خوبه كه همچين جايي هست. يه موهبته. گذاشتن زندگي و رها شدن. حتي براي چند روزي.
 امروز حياط خونه رو شستم . چقدر اين كارو دوست داشتم چقدر دوست دارم هنوز. خيلي كارا هست كه ميخوام انچام بدم. بايد برم توي زير زمين خونه حسابي بگردم. همه چيزو زيرو رو كنم. كتاب هاي قديمي، مجله هاي قديمي. چمدون ها ، كارتون هاي رو هم چيده شده. تا دم صبح بيدار موندن و تا ظهر خوابيدن......

بهترين آرزوها براي

اول براي خودم كه كه محور دنيا ست. كه اگر من نباشم هيچي نيست.
دوم براي دنيا.
سوم براي ايران.
چهارم براي همه كسايي كه دوستشون دارم.
پنچم براي كسايي كه دوستشون ندارم.
ششم براي خودم كه كه محور دنيا نيست. يه ذره از اين دنياست، از اين ايران، از اين آدم ها كه هستند و گاهي منو پر ازعشق و انر‍‍ژي و شادي و سرخوشي ميكنند. گاهي پر از خشم و ناراحتي و تنفر.
اميدوارم سال نو براي همه  عشق باشه، بركت باشه،سلامت باشه،نزديكي دلها باشه، رسيدن باشه، رها شدن باشه، هر چه ميخوان باشه. هر چي ميخوام باشه.

۶ نظر:

  1. "ای کاش سردرگمی ها کم بشه "
    این یکی از بهترین ای کاش هایی بود که شنیدم. در حد مرگ سردرگم شدم الی. اون روز که با تو حرف زدم داشتم مصمم می شدم به تصمیماتم ، اما بازم دچار شک شدم ، سر یه سری ماجراها. از سردر گمی حالم داره بهم میخوره.

    خوش بگذره خونه عزیزم. وااای من عاشق زیر و رو کردن کارتون ها و وسایل قدیمی ام ، خیلی حال میده !

    پاسخحذف
  2. آمین
    سال نو مبارک
    امیدوارم تعطیلات خوش بگذره

    پاسخحذف
  3. eshq bashe. barekat bashe. salamati bashe va bazam eshq bashe.

    پاسخحذف
  4. man movafagh shodam comment hat ro baz konam .bale :d

    پاسخحذف
  5. شما هم سال خوبي داشته باشي ، سالي پر از شادي و بركت .
    بسيار خوشمان آمد از اينكه فرموديد خودتان محور دنيا هستيد

    پاسخحذف