۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

نترس+نترسون

از ديدن خود-خودت نترس
از خود زخم خورده
از خود دردكشيده
از خود رميده
از خود پرشكسته
از ديدن خود-خودت نترس
از خود محتاج به  يه لبخند، يه آغوش
از خود بيتاب يه بوسه، يه نوازش
نترس 
ببوسش
بو بكشش
درآغوش بكشش
نوازشش كن
آرومش كن
آروم شو
آروم
نترس
آروم

-----*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*-----

 قبل تر ها هيچ علاقه ايي به صداي  داريوش نداشتم شايد به خاطر اينكه  از، اولين ترانه هايي كه ازش شنيده بودم ، خوشم نيومده بود و ديگه هيچ وقت دل نداده بودم  به ترانه هاش گوش بدم.  ولي الان صداشو دوووست دارم، خيييلييي و عاشق نترسونش  شدم.




نترسون باغُ از گل، نترسون سنگُ از برف
نترسون ماهُ از ابر، نترسون کوهُ از حرف

نترسون بيدُ از باد، نترسون خاکُ از برگ
نترسون عشقُ از رنج، نترسون ما رو از مرگ

نه تير و دشنه نه دار و زندون
ستاره ها رو از شب نترسون

چه ترسي داره بوسه بر لب خونين آزادي ؟
چرا وحشت کنم از عشق ؟ چرا برگردم از شادي ؟

از اين خاموشه تا خورشيد چه ترسي داره پل بستن
از اين سرچشمه تا دريا خوشا شکفتن و رستن

نترسون عاشقا رو از این کولاک تاراج
به خاک افتادن از عشق پرو بال به معراج

کجا پروانه ترسید از حریر شعله پوشیدن
کجا شبنم هراسید از شراب نور نوشیدن

از این شب گوشه خاموش از این تکرار بی رویا
سلام ای صبح آزادی، سلام ای روشن فردا

نه تير و دشنه نه دار و زندون
ستاره هارو از شب نترسون

شعر: ایرج جنتی عطایی
آهنگ : فرید زولاند

۳ نظر:

  1. داریوش رو دوست دارم
    همون سطهای اول، قبل از اینکه به متن برسم، با خوندن اون جملات یاد همین آهنگ افتادم. خواستم بیام توی کامنتیگ بهت معرفیش کنم که رسیدم پایین تر دیدم خودت در موردش صحبت کردی.

    پاسخحذف
  2. midooni be nazaram tarsidan gharizeye bashare..amma natarsidano baiad yad gereft

    پاسخحذف