۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

تبريكات فراوان

*-بچه ها من 3 شنبه 4 شنبه نيستم . بياين اين كارو جمع و جور كنيم.
-ااه چرا ؟
*-دارم ميرم تبريز
-اييهههه تبريز چه خبره؟!!
*- چه خبر باشه خوبه؟ داريم ميريم مسافرت.
- اون وقت با كي؟
*-خانواده محترم
-آشنايي دوستي داريد آنجا؟
*-آره دوستم هست.
-ااا يه دوست (((:
*-آره دوست دوران كارشناسي
-اوه چه خبره! از اون موقع تا حالا!
-راستشو بگو،خبريه؟ خواستگاري ؟
- نه بابا اقاي .. الي برادر نداره.
- نه بابا واسه خودش ميگم 0-:
*-چيكار كنيم ديگه هر چي التماس ميكنم نمياد. با خانواده و گل و شيريني داريم ميريم خدمتشون ايشالا ما رو به غلامي قبول كنن D:
حالا شما در نظر بگيريد با اين دوستاني كه هر حركتي از خريد لباس و كيف و كفش تا دير آمدن وزود رفتن وخنديدن ،خوشحالي و بدحالي رو به امور خير ربط ميدن ، پيوستگي بين ابروهاتو برداري وبگي من دارم ميرم مرخصي اونم كجا تبريززززز!
--------------------------------------------------
هرچي خواهرا (خواهري كه از ديدن ابرو پيوسته كهير ميزنه) و دوستا ميگفتن بردار اينو چيه آخه تو كه ابروهات كمرنگ و باريكه . من: نههههه ابروهامو دوست دارم اي بابا اينجوري اخمالو به نظر ميايي من:نهههههههه روم نميشه،نههههههه . تا اينكه با دوستي بعد از 4 سال بيخبري در مورد تنوع و لذت بردن از زندگي ميچتيدم و خدا شاهد است اصلا نگفت اون پيوستگي رو بردار چون به ذهنش خطور نميكرد هنوز به قوتشون باقين . ولي وقتي باهاش خداحافظي كردم مطمئن بودم بايد كلكشونو بكنم.

توجه :اين متنو صاحب يه جفت ابروي خوشكل در حين گرفتن تبريكات فراوان نوشته است.


۸ نظر:

  1. من تا حالا نرفتم تبریز :( جای منو حسابی خالی کن.
    مبــــــارک ، پس خوشگل تر شدی هاا !
    اون تعبیر که برایم نوشتی ، بهترین و عاقلانه ترین تعبیری بود که تا حالا شنیدم ، دقیقا فکر کنم همین جوره. دقیقا بازتاب حال درونی منه...

    پاسخحذف
  2. حتما منم بار اول كه ميرم.تو كه اينقدر مهربوني با خودت مهربونتر باش گلي.

    پاسخحذف
  3. vay koshtam khodamo ta toonestam comment bezaram!hey in page baste mishod!..uhum..midooni khoobish ine ke alan ye taghire bozorgo hes mikoni..khoshhal shodam az ashnaEt

    پاسخحذف
  4. اااا ، گیلدا ! نمی دونم چرا حس می کنم تو و گیلدا شبیه هم هستین ( از نظر شخصیتی) ، نمی دونم چقدر حسم درسته ...

    پاسخحذف
  5. afarin...daghighan haminast ke to gofti..adam poostesh kande mishe ta ye tasmim begire..in ham hessit fogholade bood ..mersii vaghean

    پاسخحذف
  6. مرسي همحسي رو تو شروع كردي

    پاسخحذف
  7. امرو داشتم تو بی بی سی نماینده مجلس افعانی رو نگاه میکردم که خوشگل بود ولی ابروهاش پیوسته بود و بلند گفتم چه ابروهای بامزه ای داره!بعد با خودم فکر کردم کجا دیدم یه نوشته راجع به ابروی پیوسته الان شانسی اینجا کشیده شدم و دیدم اووووه چه جالب!من اینجا رو قبلا خونده بودم!

    پاسخحذف
  8. سلام عزیزم
    آخی ، نیکولا کوچولو ! یادش بخیر ، چند سال پیش کل مجموعه اش رو خریدم. تا حالا هر کدوم رو 4و5 بار خوندم ، خیلی نازن !
    اون کتابا که گفتی رو حتما می خرم ، مررررسی

    پاسخحذف