۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

چندتا؟چقدر؟

يك در قديمي چند بار محكم بسته مي شود؟
بستگي دارد كه چقدر محكم آنرا به هم بزنيم.
يك نان بين چند نفر قسمت مي شود؟
بستگي دارد كه تكه هاي آنرا چه اندازه ببريم.
در يك روز چقدر خوبي وجود دارد؟
بستگي دارد كه چقدر خوب زندگي كنيم.
از يك دوست خوب چقدر محبت مي بينيم؟
بستگي دارد كه چقدر به او محبت كنيم.


وقتي زنگ زد گفت يكشنبه جلسه دفاع پايان نامه داره بهش گفتم سعي ميكنم بيام ولي نود درصد مي دونستم نمي تونم برم آخه كلي كار داشتم وديگه روي گرفتن مرخصي رو نداشتم.صبح كه پا شدم گفتم تو كه دست به مرخصيت خوبه امروز هم روش. كلي تو گل فروشي چرخيدم دست آخر چند شاخه ليليان سفيد و گلهاي سفيد وبنفش وحشي (حتي نپرسيدم اسمشون چيه) برداشتم و رفتم دانشگاه وقتي رسيدم ديدم بچه تك و تنها آنجاست.خانواده اش كه شهرستان هستند ،دوستان لطف كرده بودند نيومده بودند. خدا رو شكر خوب دفاع كرد.اساتيد هم كه ديدند ما حسابي تنهاييم چند تا لبخند گنده زدند و كلي احوال پرسي با من (خوب با آن شرايط من مهمان افتخاري بودم)و كم كم تا جمع و جور كنيم و بياييم بيرون و من برسم شركت موقع نهار بود.مجبور شدم مرخصي نيم روز بگيرم .
كلا من يه عادت قشنگي دارم وقتي واسه انجام يه كاري دودلم بعد انجام ميدم واز نتيجه اش راضي ام ، هي ميرم ميام ميگم، چه خوب شدا !چه كار خوبي كردما! الان دقيقا همون حالو دارم. چه كار خوبي كردمااااااا!!

۱ نظر:

  1. وای وای وای ، چه کار خوبی کردی...باورت میشه بعد از مدت ها جدی جدی خوشحال شدم ، ذوق کردم دیدم تو هم داری می نویسی. ببخشید من اینقدر خودمونی حرف میزنمااا ، آخه اینقدر مهربونی که آدم باهات احساس غریبی نمی کنه. امیدوارم اینجا 1000 ساله بشه ;)
    دفاعیه منم میای ؟!

    پاسخحذف