۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

fertile

اگر گربه بودم الان با صداي زير در حال ناله كردن بودم. اينقدر ناله ميكردم اينقدر بو ميكشيدم تا پيداش بشم.(نه اينكه پيدام كنه يعني كاري كنم كه اون پيدام كنه D:)
از آنجايي كه به جاي گربه به صورت  يه آدم متمدن با شخصيت خلق شدم. سر جام ميشينم و فقط به اين بدن نگاه ميكنم كه انتظار باروري رو ميكشه. و با تعجب به صاحبش نگاه ميكنه كه خودشو به كوچه علي چپ زده و در برابر به در و ديوار زدن هاش ميگه بشين سرجات بچه.
 اكثر اونايي كه دوره ماه-انه اشون دردناكه يا همراه با دوره هاي افسردگي يا تغيير خلقه از جمله خود من، خيلي خوب روزهاي شروع اين سيكل رو ميشناسند.ولي نميدونم چقدر به روزهاي بعد از اين دوره و روزهايي كه دوره ت-خمك گذاري هست توجه كرديد.  من كه اوج حس زنانگي خودمو تو اين روزها ميتونم ببينم. يعني همينطور داره چراغ راهنما ميزنه . دما  و حتي حس هام تغيير ميكنن توضيح دادنش واقعا سخته ولي حتي از لمس پوستم هم حس خوشايندي دارم . حس سبكي، سرزنده ايي.از همه قشنگتر و سخت تر اينه كه بدن آدم واقعا دنبال يه جفت ميگرده و قابليت جذب شدن و عاشق شدن تو اين روزها خيلي بيشتره. 
خوب الي خانوم  بيشتره كه بيشتره. حالا كه چي؟ فعلن باش تا بعد....


۸ نظر:

  1. قبول دارم... جالبه خيلي. تو اين دوره آدم خيلي خيلي بيشتر به محبت احتياج داره...

    پاسخحذف
  2. manam periode kheili badi daram..ghablesh kamelan afsordam..be in taghirati ke migiam kamelan tavajoh kardamm..vali hala tavajoh konim ke chi beshe ?:dbishtar sar khorde mishimmmmmmmm:))):d

    پاسخحذف
  3. به به! پريودي هم عالمي داره ها.اي خدا ما پسرا چقدر بدبخت افريدي؟ هيچ كدام از اين عالمها رو نداريم. نه اين عالم نه اون عالم و نه اين يكي عالم :عالم پريودي....

    پاسخحذف
  4. 4 gilda:كه ازشون لذت ببري :))
    4ناشناس:الهي خيلي گناه دارين

    پاسخحذف
  5. اره ميدونم گناه داريم. البته ما اقايون معمولن 25 روز در ماه پريوديم با اين تفاوت كه خانمها پريود ميشن ازشون خون ميره اما ماها پريود ميشيم خون ميخوريم البته از نوع جگرش يعني خون جگر ميخوريم دارين مطلب رو؟ باب جواب ايميلو بده... iq

    پاسخحذف
  6. ببخشيد ظاهرا بد موقع مزاحم شدم. ميرم بعد كه فروكش كرديد بر مي گردم!

    پاسخحذف
  7. in sharayete eftezah tozzzihe akharin periode man bood....va in asheghi behtarine vaziatesh

    پاسخحذف
  8. يعني من اينقدر بدشانسم كه تو اين سي سال زندگي حتي يه بار هم نبايد سر راه يه خانومي كه " بيشتره" قرار بگيرم ؟؟؟؟
    يعني اينقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف