۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

تو بهترين عشق ها بودي
تو بدترين عشق ها بودي

و پشت سرت چند هديه ي نا خواسته به جا گذاشتي
با تو نيازم را امتحان كردم
يا شايد اشتياق؟
اشتياق به يك آدم ديگر
كه با او شريك باشم

نا خواسته
الگوها و نگرش هايم را
تحريك كردي و رشد دادي
با مردم خوشرفتارترم
با احساسم بيشتر در تماسم
با آدمها، موجودات و اشياء اطرافم
اين يعني: زندگي

اما شعرهاي پراكنده ام
بهترين و بدترين
اگر وقفه ايجاد كردن هايت نبود
هرگز به پايان نمي رسيدند
بنابراين متشكرم

----------------------------------------------------
حالم خيلي بهتره. اينجا نوشتن خاصيت شفا بخشي داره انگار. فقط نگران اين دوره هاي گاه و بي گاه بهم ريختنم هستم و بس . يه فكرهايي دارم كه به خودم كمك كنم.نبايد دست رو دست بزارم .چيزي در موردشون نميگم تا به وقتش. شايد كه مثل خيلي از برنامه ها در همون حد فكر و خيال بمانند. اينطوريهاست ديگر.
-----------------------------------------------------
انتشارات كاروان
براي من جالب بود شما هم ببينيد. به ويژه قسمت دانلود رو ببينيد. خيلي توضيح نميدم. موقع نهاره. :-)))

۳ نظر:

  1. نوشتن خیلی آدمو آروم می کنه ، واسه همین منم دارم باز می نویسم. به قول تو نمی دونم چرا این خاصیت رو داره

    پاسخحذف
  2. من رو كه نوشتن سر پا نگه داشت

    پاسخحذف
  3. eli kheili sakht commentinget va kollan bloget baram baz mishe..bedoon ke mikhoonamet.in bad shodano gaho bigahe hal,male hamast..bazia kamtar,bazia bishtar..kash betoonim modate hale bademoon ro kam konim..chon man behem sabet shode asibayi ke too in modat mibinim bazi vaghta jobran napazire..midooni delam pore,az hame chiz..na omidvaram na,naomid..narahat nemisham dge..ama hamash boghz daram..maro ki baiad jam kone??:d:d

    پاسخحذف