۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

درست مثل اين ميمونه

" يه عالمه برف آمده باشه-ساعت 1 نصفه شب باشه-خيلي خيلي خسته باشي -خيلي خيلي گشنه باشي..... بعد بگردي دنباله خوردني هيچي پيدا نكني بعد خيلي بگردي و بعد خيلي خيلي بگردي و.... يه كنسرو پيدا كني خيلي خوشحال بشي خيلي خيلي....... بعد نگاه كني ببيني يه سال از تاريخ مصرفش گذشته.... اونوقت حالت چطورميشه؟ ناراحت؟آويزون؟ سرخورده ؟ كتك خورده؟ چي؟ هاااا؟؟؟"

چيزي كه آرزوشو داشتي يا بهش نياز داشتي و منتظرش بودي زماني بياد كه ديگه بهش نيازي نداري، ديگه منظرش نيستي. آنقدر دير اتفاق بيوفته آنقدر دير بياد كه دردي رو دوا نكنه تازه آنوقت خود خودش درده
.

۵ نظر:

  1. daghighan haminjoorie..ya masalan ye kasi ya yechizi hamisheye khoda dame daste ha.hala ta behesh niaz dari kollan hazf mishe az sahneye roozegar...

    پاسخحذف
  2. In your world nothing ever goes wrong. I love you so much

    پاسخحذف
  3. .

    تو اين مواقع من به خودم ميگم: لابد مصلح اينه. بلا استثنا هم همين بوده: مصلحت. همين مصلحت باز در طول زمان واقعيت وجودي خودش رو نشون ميده. همون چيزي كه كاملا نامطلوبه يه روز مطلوب ميشه و بر عكس. زندگيها هميشه مملو از افراط و تفريطه. ضمنا اينكه بايد توجه داشت كه اين پيشامدها رو نبايد تو طبقه بندي مطلوب و نامطلوب گذاشت. در واقع وقايع در هر حال و هر زمان همونند كه هستند. موضوع اينه كه اولويتهاي ما اند كه تغيير ميكنند. همين!


    .

    پاسخحذف
  4. آخ جونم من میتونم واسه تو کامنت بزارم!!!

    پاسخحذف
  5. من فکر میکنم ما /ادما گاهی به یه چیزی خیلی گیر میدیم.....خیلی....خوب واقعا هم نیازش داریما....و عجیب براورده نمیشه.....ولی به یه چیزی که خیلی اعتقاد دارم اینه که یه روزی به سمتت برمیگرده....به شکل دیگه ای که شاید هیچ وقت نفهمیمش

    پاسخحذف