۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

حس و حال

به شدت دارم سالاد و كتلت رو مي بلعم كه "ف" درو باز ميكنه ميگه " الي ميايي چند لحظه اتاقمون سئوال دارم" ميگم باشه الان. كور نيست كه دهن پرم رو ميبينه ميگه"باشه هر وقت نهارتو خوردي بيا". يه 10 روزي هست كه مسئوليت يه كاري رو بهم دادن اگرچه هنوز خودمم هم دقيقن مسئوليت خودمم رو نميفهمم ولي قرار شده با كمك چند تا از همكارا يه گزارش آماده كنيم واسه مدير عامل. از اون گزارش هايي كه بايد هزار تا گزارش رو زير و رو كني تا يه گزارش ده صفحه ايي آماده بشه. از اون كارا كه من بهش ميگم كار گل. تو اين مدت نشده كه زودتر از 7 برم خونه. بايد بشينم يكي يكي بچه ها رو توجيه كنم. واقعا هيچي به اندازه آموزش دادن انرژي آدمو نميگيره ولي ميدونيد با اينكه خيلي خسته ميشم ولي دوست دارم همكارام اين كارو ياد بگيرند چون تا حالا بيشتر مسوليتش پاي خودم بوده و واقعا ازش خسته شدم. با اينكه خيلي از نكته ها رو خودم در طي كار ياد گرفتم يعني هيچ كس نبود كه كمكم كنه و با آزمون و خطا و راهنماي نرم افزار ياد گرفتم ولي سعي ميكنم به صورت ام پي تري هر چيشو ميتونم انتقال بدم. ادعاي بامرام بودن ندارم اصلا ،يا اينكه فكر كنم دارم لطفي ميكنم چون اگر لطفي باشه اول واسه خودمه كه از شر باري كه رو دوشمه، كم كم خلاص ميشم. 
خستگي كار به طرف، اصلا حال خوبي ندارم.واقعا دارم كم ميارم. كم كم داره صداي مامان بابام درمياد پس كي ازدواج ميكني؟؟ حاظرم حل پيچيده ترين معادلاتو بهم بدن ولي اين سئوالو نپرسن. قسمت بد ماجرا اينه كه شروع ميكنند به نصيحت كه سخت نگير. اي كاش اين حرفا رو يه غريبه ميزد كه بلافاصله به هيچ جام حواله ميدادم.آخه من چه جوابي دارم. بايد مثل مجسمه بشينم نگاهتون كنم يا چهار تا جمله مضخرف سرهم كنم يا بايد بشينم اشك ناچاري بريزم يا مثل فنر از جا دربرم و كاري كنم از حرفاتون پشيمون بشين . ببينم كدامشون رو ترجيح ميدي. كدومشون بيشتر راضيت ميكنه. عزيز دلم ميدونم خوشبختي منو ميخواهي . اي كاش ميفهميدي من اينو بيشتر از تو ميخوام.
حوصله هيچ حرف و داستان و تجزيه تحليلي  در مورد ازدواج رو ندارم. نميخوام هيچي بشنوم، نيخوام هيچي بگم.


۵ نظر:

  1. یه خسته نباشید حسابی حسابی حسابی !
    حسابی سرپرست شدی پس !ای ول
    راجع به اون پیله کردن به ازدواج نمی تونم چیزی بگم ، چون هنوز توی موقعیتش قرار نگرفتم. اما به نظرم باهاشون حرف بزن ، با حرف قانعشون کن. شاید تاثیر داشته باشه. نمی دونم.

    پاسخحذف
  2. دلم می خواد برات شعر بخونم.....بیارمت به خوش خیالی....

    پاسخحذف
  3. تو که از خانوادت دوری..اگه پیششون بودی خیلی بیشتر بهت اصرار می کنن..خب بهشون بگو آخه کو شوهر؟؟:دی این خیلی واضحه که هیچکس در حد و اندازه ی ما ها پیدا نشه !هوم؟:دی

    پاسخحذف
  4. che khabara eli joonam ?khoobi?delam barat tangoolide.rooberahi?

    پاسخحذف
  5. مي‌دوني كه كيم! :)۷ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۹:۵۷

    همش دارم تو رو دعا مي كنم! الي نگاه به اين هاپو بازيا يه من نكن! خدا مي‌دونه چقدر دلم با توئه! شايد از اينكه نمي‌تونم اونجور كه دوس دارم خوشحالت كنم كلافم! نمي‌دونم!

    پاسخحذف